повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія виробляє обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни обміну та повернення.
Обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів виробляється завдяки покупцям.
Ви можете повернути товар продавцю впродовж 14 днів із дня купівлі.
1. Упакуйте товар
Помістіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальне паковання. Якщо товар складається з декількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не втратилося і ви повертаєте товар у комплектації, у якій його отримали.
Чек надсилати не обов'язково.
2. Заповніть бланк повернення/обміна товару
Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. Або заповніть паперовий бланк, якщо ви його отримали разом із товаром.
Якщо ви втратили паперовий бланк, його можна взяти в менеджера магазину.
Важливо:
У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім'я, відмітність власника банківської картки українською мовою.
Переконайтеся, що всі поля заповнені.
3. Куди приносити товар
Надсилає товар кур'єрською службою
Якщо у вашому місті немає наших сервісних відділів, ви можете повернути товар кур'єрською службою впродовж 14 днів із моменту купівлі.
Як відправити товар до сервісного відділу?
Заходьте до найближчого відділення Нової Пошти
Оформіть відправку за реквізитами:
Отримач — Деніел Песклов
Телефон — 380630396241
Тип доставки — відділення-відділення
Адрес – г. Киев НП №74
Оплата доставки — завдяки відправнику
Об'ємна вартість — дорівнює вартості товару відповідно до товарного чека
Вуслуги «Обертна доставка» і «Післектована» треба скасувати.
4. Як мені повернуть гроші за товар?
Упродовж 7 днів ми відправимо товар на заміну або повернемо засоби. Ви можете вказати дані банківської картки для повернення коштів, оформляючи повернення в особистому кабінеті на сайті або в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ФІО власника банківської картки українською мовою.
Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не підлягають поверненню й обміну.